Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Szeretettel köszöntünk új honlapunkon, mely szinte kizárólag a pergetéssel kapcsolatos termékeknek, cikkeknek, ötleteknek igyekszik teret adni. Kattintásról kattintásra nézz körül nálunk, és vedd komolyan a szlogenünket, vagyis ne csak olvass, ne csak netezz, hanem időnként kapcsold ki a számítógépet, menj ki a vízpartra és

PERGESS VELÜNK!

Magunkról csak annyit, hogy régóta foglalkozunk horgászcikk kereskedelemmel, sok éve Budapesten kiskereskedőként kezdtük, majd jó néhány évet a Tisza-tó mellett húztunk le, ezután váltottunk nagykereskedelemre. Az elmúlt évtizedben mi képviseltük Magyarországon a Pure Fishing-et, de végül szétváltak útjaink, mi megújultunk, és az új kihívás jegyében megszületett a Kanálka Kft., az ország első tisztaprofilú, kizárólag pergetésre szakosodott nagykereskedése.

Legfontosabb termékeink a különböző műcsalik. Nálunk kaphatsz villantókat, wobblereket, gumihalakat. De természetesen fonott zsinór kínálatunk is szerteágazó, és igyekszünk jó minőségű pergetőbotokkal is kiszolgálni, ha benézel hozzánk. Termékskálánkat folyamatosan bővítjük, ha gyakran ránézel honlapunkra és ellátogatsz horgász webáruházunkba, látni fogod, hogy mindig igyekszünk valami újat találni.

Honlapunkon a termékek mellett cikkeket, élménybeszámolókat termékismertetőket is találsz, sőt tőled is várjuk élményeidet, kalandjaidat. A lehető legkomolyabban gondoljuk, hogy

PERGESS VELÜNK!

Végezetül engedd meg, hogy ezúton is tisztelegjünk az elődeinket jelentő cégek, vállalkozások, horgászboltok alapítója előtt.

Kanalas Józsi nevét sokan ismerik, és sokan ismerték magát Józsit is. Igazi, minden módszert alkalmazó horgász volt, a nádi pontyozástól a finom pecáig mindent szeretett, és mindenre horgászott. Egyik kedves módszere azonban a pergetés volt, és ez is szerepet játszott abban, hogy úgy döntöttünk, tisztán pergetéssel akarunk foglalkozni. Naponta eszünkbe jut, és reméljük, hogy büszke lenne erre a nagykereskedésre, erre a honlapra.